شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » اثرگذاری رسانه‌ها در ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش انعکاس ایلام؛ محمد صحرایی مدیر روابط عمومی استانداری ایلام و رئیس کمیته‌ی اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان روز پنجشنبه ۳ اسفند‌ماه در نشست خبری اصحاب رسانه با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، گفت: قلم‌فرسایی اصحاب رسانه در ترغیب مردم به‌حضور حداکثری در انتخابات بسیار اثرگذار است و می‌توانند با تولید محتوا و شُور انتخاباتی، زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور اقشار مختلف مردم باشند.

وی افزود: انتخابات ۱۱ اسفندماه یک آزمون بزرگ برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است که امیدداریم این انتخابات هم‌چون سنوات قبل، باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و برگ زرینی دیگر بر افتخارات پُرشمار این نظام افزوده شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام خاطرنشان کرد: در فرصت باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات در ۱۱ اسفند‌ماه، انتظار داریم رسانه‌ها با تولید محتوای انتخاباتی با موضوع(مشارکت)، برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، هم‌چون گذشته پای‌کار بیایند.

صحرایی با قدردانی از همراهی رسانه‌های استان، گفت: رسانه‌های استان با دیدگاه‌ها و سلایق سیاسی مختلف، زمانی که بحث مطالبات استان در حوزه‌های مختلف مطرح باشد همدل، هم‌گام و ید واحد هستند و نمونه‌ی بارز این هم‌گامی و هم‌راهی در بحث انتقال پرونده‌ی مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به ایلام بود که پس از سال‌ها با پیگیری‌های استاندار ایلام و همراهی رسانه‌ها محقق شد.

وی در خصوص نشست‌های خبری دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه نیز افزود: در بحث انتخاب تعداد خبرنگاران برای نشست‌های خبری، مدیر دستگاه و مدیر روابط عمومی آن دستگاه با توجه به بضاعت و ظرفیت دستگاه‌، می‌توانند نشست خبری برگزار کنند و همواره تاکید داریم در صورت امکان ظرفیت‌ها افزایش یابد تا امکان حضور حداکثری خبرنگاران به لحاظ کمی و کیفی در نشست‌های خبری فراهم شود.

  • نویسنده: فریبا میرزایی 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری