شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » احداث کنارگذر پدافندی در محور ایلام_ مهران برای تسهیل تردد زوار اربعین

سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، ظهر شنبه ۲۶ خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس ایلام گفت: پروژه کنارگذر پدافندی محدوده کنجانچم در محور ایلام- مهران به منظور تردد ایمن، تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای و نگهداری بهینه از پل‌های بزرگ در برابر بارهای نامتعارف و ترافیکی در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه در سال جاری با هدف ادامه اصلاح نقاط پرحادثه و تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی و ضرورت ایجاد راه‌های پدافندی در مقاطع مهم و پل‌های بزرگ آغاز شده است.

چشمه خاور طول این پروژه را یک کیلومتر و محل اجرای آن را بستر رودخانه کنجانچم عنوان کرد و افزود: در این پروژه عملیات خاکبرداری، شن ریزی، بتن ریزی، تهیه، حمل و استقرار بیش از ۲۰۰ عدد باکس بتنی در حال انجام است.

وی اعتبار این پروژه را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه هم اکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود قبل از اربعین سال جاری به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: احداث این پروژه علاوه بر حذف گره‌های ترافیکی در زمان برگزاری اربعین حسینی، به کاهش حوادث جاده‌ای و محافظت از پل بزرگ کنجانچم به عنوان یک راه پدافندی جهت عبور محموله‌های ترافیکی بیش از ۱۵۰ تن نیز کمک خواهد کرد.

  • نویسنده: فریبا میرزایی 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری