شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » برگزاری جلسه شورای عشایر شهرستان چوار

به گزارش خبرنگار انعکاس، امروز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ جلسه شورای عشایر شهرستان چوار با حضور یعقوبی فرماندار،  خانزادی مدیر کل امور عشایر استان ایلام ،حاج آقا میهن پرست امام جمعه شهرستان چوار،حاج آقا هاشمی نماینده ولی فقیه در امور عشایر، خانم  منتیان ارزیابی عملکرد مهندس اسکندری ساماندهی و دستگاههای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه خانزادی با تشکر ویژه از فرماندار چوار و دستگاههای اجرایی شهرستان گزارشی اجمالی از آخرین وضعیت عشایر شهرستان خواستار افزایش اعتبارات در سال جاری شدند.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام در این نشست با اشاره به فرموده بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران مبنی بر این که عشایر ذخائر انقلاب اسلامی هستند گفت: چراکه این عزیزان همواره در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی، و فرهنگی یار و یاور و پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند.

خانزادی با اشاره به شعار سال با بیان اینکه حمایت از تولید بسیار اهمیت دارد و با توجه به اینکه جامعه عشایری مستقیم با تولید رابطه و نقش بسزایی در امنیت غذایی در زمینه تولید گوشت قرمز دارند افزود: باید موانع مرتفع شود و عشایر بتوانند به راحتی به امر تولید بپردازند.

وی افزود: برگزاری جلسات شورای عشایر را یکی از ظرفیت های قانونی جهت پیگیری مسائل و مشکلات جامعه عشایری دانست که می تواند به ارائه خدمات بهتر به ارتقاء وضعیت معیشت جامعه عشایری کمک کند.

فرماندار چوار نیز در این جلسه اظهار کرد: شهرستان چوار یکی از قطب های دامداری و دامپروری است که نیاز مند توجه جدی و ویژه است .

یعقوبی افزود: عشایر شهرستان نیازمند توجه بیش از پیش هستند که در این راستا در اعتبارات سال ۱۴۰۲ این موضوع بطور جدی برنامه ریزی و اعتبارات مناسب تری تخصیص داده می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری