شما اینجا هستید

یادداشت » تحلیلی برطوفان الاقصی و باید و نبایدهای جوامع اسلامی و جبهه مقاومت
گروه : یادداشت
نویسنده : فرزاد شیرزاد

انعکاس ایلام/ به✍فرزاد شیرزاد

عملیات نظامی نیروهای جبهه مقاومت فلسطین بر علیه رژیم جعلی صهیونیست تحت عنوان” طوفان الاقصی”از هر حیث متفاوت و متمایز تر از اقدامات گذشته و حتی انتفاضه های شکل گرفته فلسطینیان برعلیه اسراییل می باشد.

آمارهای اولیه حکایت از شلیک بیش از ۸۰۰۰ موشک بسمت اراضی اشعالی و بعضا عمق این اراضی از سوی جریان مقاومت فلسطین دارد . همچنین طبق آمارهای اعلامی حدود ۵۵۰ صهیونیست زخمی ، تعداد ۲۲ نفر به هلاکت رسیده و تعداد ۱۶۳ صهیونیست نیز بدست مقاومت فلسطین در همین ساعات اولیه آغاز عملیات اسیر شده اند و اگر این آمار را در کنار نحوه عملیات و ورود رزمندگان فلسطینی به سرزمین های محصور اشغالی و شهرک های صهیونیست نشین قرار دهیم ، متوجه تفاوت و وجه تمایز این عملیات خواهیم شد.
گرچه دشمن غاصب از توان رزم هوایی ، دریایی و نیروی زمینی و زرهی در قالب ارتش رسمی برخوردار است ولی اگر رزمندگان فلسطینی و تشکیلات جریان مقاومت فلسطین متحد و منسجم شوند و ذیل دستور فرماندهی واحد عمل کرده و مردم فلسطین نیز با حضور در جبهه و پوشش آنان بتوانند خلع کمبودها را جبران کنند قطعا با عملیات پارتیزانی و چریکی ، جبهه مقاومت می تواند همچنان ابتکار عمل را بدست بگیرد.

#نقش_محور_مقاومت

نقش محور مقاومت در خارج از سرزمین های اشغالی بخصوص حزب الله لبنان ، انصارالله یمن ، محور مقاومت در سوریه ، عراق و فاطمیون افغانستان در گشایش جبهه های جدید بر علیه صهیونیستی ها بسیار حائز اهمیت است و می تواند منجر به اخراج این رژیم از بلندی های جولان ، مناطق اشغالی لبنان و … و باعث شکستن محاصره ۱۷ ساله نوار غزه شود.

#نقش_دوول_اسلامی

قطعا نقش دولت‌های اسلامی در پیروزی مقاومت فلسطین بر جبهه صهیونیسم مهم است. دولت های اسلامی باید فارغ از مراودات سیاسی با حامیان صهیونیسم مانند اروپا و آمریکا ، از لحاظ لجستیک ، مشاوره نظامی ، آموزش و خدمات پزشکی و کمک های نقدی و غیر نقدی به جبهه مقاومت و مردم فلسطین اهتمام ویژه داشته و در این میان ضمن دلار زدایی از اقتصاد خود ، واردات کالاها از کشورهای حامی اسراییل را قطع و باهم بازار مشترک و استفاده از ارز ملل اسلامی را ایجاد کنند.

#اسراییل_چشم_فتنه

اسراییل بعنوان سگ نگهبان آمریکا و جهان استکبار نقش چشم فتته را بازی می کند و کور کردن این چشم ، در حقیقت قطع شاهرگ ارتباطی و قوای استکبار بخصوص آمریکا در خاورمیانه و خلیج فارس است که موشک ها و پهباد های سرگردان کشورهای اسلامی می تواتد با فرود آمدن در مراکز نظامی ، صنعتی ، هسته ای و تجاری اسراییل ، منجر به فرار یهودیان غاصب از اراضی اشغالی و در نتیجه متلاشی شدن رژیم صهیونیستی نیز شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری