شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » توسعه در حوزه کشاورزی استان ایلام شتاب می‌گیرد

به گزارش انعکاس ایلام؛ سارا فلاحی در برنامه تلویزیونی با نمایندگان با اشاره به وجود ۱۸ ایستگاه پمپاژ در سطح استان گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس برای تجهیز و تکمیل این تعداد ایستگاه،یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب کرده است.

وی افزود: سرپرست وزارت جهاد کشاورزی نیز برای تکمیل و تجهیز ایستگاه پمپاژ داجیوند هلیلان ۸۰ میلیارد اعتبار مصوب کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی همچنین به پرداخت خسارت به روستاهای تملک شده عرب رودبار اشاره کرد و گفت: در نشستی که با معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، دستور پرداخت ۴۷۰ میلیارد تومان خسارت برای مردم روستا‌های چم روته و دار بلوط را صادر کرد.

فلاحی با اشاره به اهمیت توسعه راه‌ها در استان به افزایش رایزنی‌ها برای جذب اعتبارات بیشتر در این حوزه و همچنین اتصال استان به شبکه ریلی کشور،اظهار کرد: برای اتصال استان به شبکه ریلی از سمت ایلام به اسلام آباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در تلاش هستیم از طریق ماده ۵۶ این رقم به یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی همچنین به پرونده انتقال دفتر نفت و گاز غرب کشور به ایلام اشاره کرد و افزود: این طرح در کمیسیون انرژی رای مثبت آورده است و منتظر هستیم در صحن علی مجلس نیز به تصویب برسد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری