شما اینجا هستید

سیاسی » دفاع مقدس موجی از ایمان و اراده بود
گروه : سیاسی , فرهنگی

انعکاس ایلام/حجت‌الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در سخنانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اهمیت یاد شهدای، اظهار کرد: ما در محضر شهدا هستیم و افکار و گفتارهای ما تحت نظارت آن‌ها قرار دارد. دفاع مقدس ما به دلیل اراده و ایمان ملت ایران مقدس شد و این موجی است که از آن زمان تا به امروز ادامه دارد.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس، در حالی که ما به شدت مظلوم بودیم، شهدای ما با ایمان و خداباوری به شهادت رسیدند و ما با سربلندی از این دفاع مقدس بیرون آمدیم. این خودباوری و خداباوری بود که ما را به اوج رساند و به ملت‌های اسلامی الهام بخشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تزریق روحیه خداباوری به جامعه، گفت: امروز جامعه ما با خلا خداباوری مواجه است و ما باید در مساجد و مجالس، این روحیه را تقویت کنیم. شهدای ما به مقام خداباوری رسیدند و این درس را به ما آموختند که با تکیه بر خدا، می‌توانیم در تمامی ابعاد زندگی پیروز شویم.

حجت‌الاسلام  مرادبیگی در پایان، از جوانان خواست تا با ایمان و خداباوری، در مسیر زندگی خود پیش بروند و بیان داشت: امیدوارم که خداوند به ما توفیق دهد تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم و خود را به عنوان خدمتگزاران واقعی امام و شهدای عزیز قرار دهیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری