شما اینجا هستید

آب، برق، انرژی » رفع مشکل آب شرب شهر دهلران پس از یک شبانه‌روز تلاش بی وقفه

به گزارش پایگاه خبری انعکاس ایلام  سعید رنجبر مدیر امور آبفای شهرستان دهلران گفت: ساعت ۳ بامداد روز پنج‌شنبه متوجه شدیم که خط اصلی آب شهر دچار شکستگی شده و سطح مخزن ذخیره به نصف کاهش یافته است، با توجه به حجم آسیب‌دیدگی و دشواری کار، ماشین‌آلات سنگین در اسرع وقت به محل اعزام شدند و معاونت توسعه آب همراه با همکاران شرکت آبفا و نیروهای اعزامی از آبدانان در محل حاضر شدند و با تلاش جهادی طی ۲۴ ساعت کار بی‌وقفه، این مشکل برطرف شد.وی ضمن عذرخواهی از مردم و مسئولین شهرستان افزود: اکنون این شکستگی رفع شده اما به دلیل خالی بودن شبکه توزیع داخل شهر، طی چند ساعت آینده مخزن پر خواهد شد. و تا ساعتی دیگر، آب وارد شبکه توزیع می‌شود تا قطعی و افت فشار مشترکین برطرف شود.

مدیر امور آبفای شهرستان دهلران همچنین از صبر و همکاری مشترکین در زمان تعمیر تقدیر کرد و از حضور میدانی فرماندار ویژه دهلران، امام جمعه، فرماندهان سپاه هلال احمر، معاون بهره‌برداری شرکت همراه با همکاران اعزامی تشکر کرد.

وی گفت: خط انتقال آبی که دچار آسیب‌دیدگی شده بود، از لوله چدنی سایز ۶۰۰ بوده که در عمق زمین قرار داشت؛ همین موضوع باعث سختی کار تعمیر آن شد.

رنجبر در پایان تاکید کرد که از همان لحظات اولیه قطعی آب در دهلران، با ۱۰ دستگاه تانکر آبرسان، بصورت سیار آبرسانی به شهروندان شروع و تا پرشدگی خط انتقال، مخزن و ورود آب به شبکه داخلی توزیع، ادامه دارد/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری