شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » طرح نوروزی پلیس با هدف کاهش تصادفات در ایلام اجرا می‌شود

به گزارش انعکاس ایلام؛ سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی ایلام، روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در حاشيه رزمايش نوروزی پليس و سازمان‌های خدمات‌رسان گفت: طرح نوروزی پليس از ۲۴ اسفندماه تا ۱۶ فروردين به مدت ۱۹ روز توسط پليس راه و راهور و ساير سازمان‌های خدمات‌رسان در محورهای مواصلاتی استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای اين طرح از ۵۰ واحد گشت پليس راه به همراه ۲۰ گشت مشترک پليس و سازمان‌های خدمات‌رسان با هدف کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و ايجاد امنيت و آرامش برای مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

اين مقام انتظامی با بيان اينکه خوشبختانه در سايه همدلی و همکاری ساير دستگاه‌ها با پليس، شاهد کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در محورهای مواصلاتی بوده‌ايم، گفت: پليس استان با هدف ايجاد رفاه و آرامش برای مسافران نوروزی با خودروهای هنجارشکن، شوتی، فاقد پلاک، پلاک مخدوش و خودروهای حادثه‌سازی که باعث وقوع حوادث برای خود و ساير رانندگان می‌شوند، با قاطعيت برخورد می‌کند.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: خودروهای توقيف شده در طرح نوروزی تا پايان تعطيلات در توقيف پليس می‌مانند.

وی در پایان تصریح کرد: از رانندگان و مسافران نوروزی انتظار داريم با رعايت قوانين و مقررات راهنمایی و رانندگی با پليس در اجرای اين طرح همکاری داشته باشند.

 

  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری