شما اینجا هستید

نوشته های تازه » نظارت ۵۰ تیم گشتی پلیس راه ایلام در تعطیلات نوروز

به گزارش انعکاس ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راهور همزمان با سراسر کشور از ۲۴ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
وی افزود: جاده حمیل – سرابله – ایلام، ایلام به مهران و ایلام به بدره از حادثه سازترین مسیر‌های ارتباطی استان هستند که تلاش می‌شود با تمرکز بر این نقاط امسال میزان تصادفات احتمالی کاهش یابد.
رییس پلیس راهور ایلام گفت: ۵۰ تیم پلیس راه به صورت محسوس و نامحسوس ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در جاده‌های دسترسی استان به صورت شبانه روز وضعیت تردد خودرو‌ها را رصد و با هرگونه تخلفات حادثه ساز بطور جدی برخورد خواهند کرد.
کهزادی تاکید کرد: پیش بینی‌ها از افزایش معنادار سفر‌های نوروزی در تعطیلات امسال حکایت دارد، بطوریکه از ۲۴ اسفند تاکنون حجم ورود مسافران به استان در برخی روز‌ها تا ۴۳ درصد نیز به نسبت پارسال افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: از ۲۴ اسفند تاکنون هیچ سانحه منجر به فوتی در جاده‌های دسترسی استان گزارش نشده است و امیدواریم این روند تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشته و ایلام جزو استان‌های برتر کشور در این خصوص باشد.
رییس پلیس راهور ایلام خواستار آشکارسازی نقاط حادثه‌خیز بویژه در محدوده جابر شهرستان بدره شد و گفت: علاِم هشداردهنده در محدوده حمیل نیز نصب شده است.
وی در پایان یکی از مشکلات موجود در استان را استفاده از اتوبوس‌های خط واحد برای جابجایی کاروان‌های راهیان نور و اردو‌های دانش آموزی عنوان کرد و یادآور شد: این اتوبوس‌ها از ایمنی لازم برخوردار نیستند و تردد آن‌ها در جاده‌های بین شهری ممنوع است.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری