شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » پذیرش دانشجو در ۸ مرکز در ایلام

به گزارش انعکاس ایلام؛ «سیروس فولادی» در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر و تشریح مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور اظهار کرد: همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی از طریق ثبت سوابق تحصیلی آغاز شده است.
وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کد رشته محل‌های مربوطه از روز یکشنبه، ۱۱ شهریور بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار  گرفته، تصریح کرد: ثبت‌نام از ۱۴ شهریور آغاز شده و تا ١٨ شهریور از طریق درگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور محسوب شده و پرداخت وام شهریه با کمترین کارمزد، اختیاری بودن حضور در کلاس‌های درس، لحاظ شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته، مرخصی، تطبیق واحد، مهمان و تغییر محل آزمون به شهر مورد نظر دانشجو از مزایای تحصیل در آن محسوب می‌شود. ضمن اینکه تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی برای پرداخت شهریه دانشجو در نظر گرفته شده است.
فولادی تصریح کرد: دانشگاه پیام نور پایین‌ترین شهریه در بین دانشگاه‌های کشور را دارد و برگزاری کلاس‌های آن به صورت حضوری و الکترونیکی(ترکیبی) است و کتاب محور و جامع بودن سرفصل دروس سبب شده بیشترین درصد قبولی آزمون‌های استخدامی، وکالت، تحصیلات تکمیلی متعلق به دانش آموختگان دانشگاه پیام نور است.
وی ادامه داد: متقاضیانی که در کنکور امسال شرکت کرده یا حتی شرکت نکرده‌اند و دارای مدرک دیپلم نظام قدیم، پیش دانشگاهی و نظام ۶.۳.۳ هستند می‌توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه ، با اشاره به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان تاکید کرد: دانشجویان این دانشگاه در زمان ثبت نام و انتخاب واحد، صرفا شهریه ثابت ترم را پرداخت می نمایند و تا قبل از امتحانات پایان ترم برای پرداخت شهریه متغیر زمان دارند، ضمن اینکه تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی برای پرداخت شهریه دانشجو در نظر گرفته شده است.
فولادی  تاکید کرد: متقاضیان گرامی ثبت نام خود را در همان روزهایی ابتدایی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قطعی نمایند و این این مهم را به روزهای پایانی ثبت نام موکول ننمایند.
سیروس فولادی  عنوان کرد: استان ایلام  با دارا بودن ۸مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در رشته‌های مختلف مقطع کارشناسی، از تاریخ اعلام شده و منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش، ثبت نام به عمل می آورد.

 

  • نویسنده: فریبا میرزایی 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری