شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » ۲ هزار بسته معیشتی به انجمن حمایت از زندانیان ایلام اهدا شد

مجید احسانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تلاش و رایزنی‌های دادستان مرکز استان و مدیرکل زندان‌های ایلام با رییس بنیاد مستضعفان کشور، ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به انجمن حمایت از زندانیان استان اهدا شد.

وی افزود: کمک به خانواده های زندانیان نیازمند با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین تحقق اهداف قوه قضاییه با کمک به آزادی زندانی نیازمند مالی به منظور کاهش جمعیت کیفری و توانمندسازی زندانیان و خانواده هایشان، از اولویت هایی سازمانی است که به صورت جدی دنبال می شود.

مدیرکل زندان های ایلام ایلام ضمن تقدیر از تلاش ها و همکاری دادستان ایلام در پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی و قدردانی از کمک های قابل توجه رییس بنیاد مستضعفان کشور، یادآور شد: طی ۲ سال گذشته بیش از ۱۰ هزار بسته حمایتی در قالب سبد غذایی، بسته های فرهنگی و نوشت افزار و اقلام بهداشتی به خانواده های زندانیان نیازمند اهدا شده است.

احسانی بیان کرد: سرکشی از خانواده های زندانیان نیازمند به همراه مسئولین و مراجع قضایی به صورت مستمر انجام و تلاش شده علاوه بر حل مشکلات خانواده های زندانیان، برای توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی نیز برنامه ریزی و اقدام لازم انجام می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری