شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » ۴۷۰ قطعه سند در شهرستان چرداول تحویل کشاورزان گردید

به گزارش انعکاس ایلام؛ مرادپور ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه موفقیت همگان را در پیمودن راه شهیدان والا مقام در سایه  توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف)، با بهره گیری از اندیشه های امام راحل و در پرتو منویات مقام معظم رهبری دانست و از درگاه خداوند متعال برای همگان مسئلت طلبید‌.

وی در این مراسم، صدور اسناد مالکیت این منطقه را ماحصل کار جمعی و تلاش شبانه روزی ادارات ثبت دانست و افزود: به تبع صدور اسناد مالکیت، دفاع از مالکیت‌های مشروع مردم و فساد ستیزی در حوزه املاک و اراضی محقق می‌شود.

مدیر کل ثبت اسناد استان اضافه کرد : تضمین مالکیت و ارزش دادن به تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی، جلوگیری از تعارض مالکان، وجود وثیقه‌ای مطمئن برای اخذ تسهیلات، جلوگیری از مهاجرت جامعه روستایی به شهرها، برنامه‌ریزی موثر در بازار خرید و فروش و قانونمند کردن این فعالیت و همچنین تسریع در امر آموزش و بهداشت، از نتایج اجرای طرح حدنگاری خواهد بود.

در ادامه فرماندار شهرستان چرداول نیز ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان ثبت اسناد افزود از اینکه در روز پنجشنبه و هوای نامساعد در این روستای دورافتاده حضور نموده اید که نشان از جهاد در راه تحقق شعار سال است قدردانی می نمایم

محمدی در ادامه ضمن بیان مزایای سند تک برگی تاکید کرد، جلوگیری از نزاع و اختلافات ملکی، ارتقای توسعه پایدار و پشتیبانی از مدیریت محیط‌زیست، خودکفایی در امر تولید محصولات کشاورزی، برقراری نظام مالیاتی برای معاملات و اسناد مالکیت، محرومیت‌زدایی روستایی از دیگر نتایج اجرای طرح صدور اسناد مالکیت خواهد بود.

لازم به توضیح است ۹۰۰ پرونده در روستاهای زیرتنگ بیجنوند، دره چپی، چالاب زرد و باقیمانده روستای برافتاب بی در حال تشکیل پرونده و رسیدگی بوده و جدیت مردم و مورد اهمیت قراردادن این طرح نیازمند حضور صاحبین زمین است.
در پایان تعداد ۲۰ فقره سند حدنگاری کشاورزی بصورت نمادین تحویل اهالی روستای برف آفتاب بی گردید.

 

  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری