به گزارش انعکاس ایلام جواد یگانه اظهار کرد : در راستای ارائه خدماترسانی به مسافرین در ایام نوروز ۱۴۰۲ فرودگاه شهدای ایلام برنامه های مهمی را در دست اقدام دارد
وی افزود: برقراری میز خدمت متشکل از شرکت های هواپیمائی به منظور پاسخگویی در زمان تاخیریا ابطال پرواز، نظارت مستمر و گزارش هرگونه تأخیر ( بیش از ٣٠ دقیقه) پرواز به ستاد شرکت جهت هماهنگی و پیگیری از سازمان و شرکت های هواپیمائی جهت کاهش و مدیریت تأخیرها از مهمترین این برنامه ها می باشد.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام در ادامه به پخش جاذبه های گردشگری از نمایشگرهای سالن فرودگاه ایلام اشاره کرد و گفت: ساماندهی فضای سبز و گلکاری محوطه ترمینال ها در دستور کار قرار دارد.
یگانه خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات لازم برای افراد توان خواه و معلولیت جسمی و دسترسی آسان به درگاه فرودگاهی و ارائه بهترین کیفیت پاسخگویی به تماس های تلفنی و ایجاد سیستم نظرخواهی از مسافرین از دیگر اقدامات انجام شده فرودگاه شهدای ایلام در ایام نوروز است.
وی در پایان گفت: همچنین نظارت بر حضور مستمر و پاسخگوئی روسای ایستگاه های شرکت های هواپیمائی و گزارش عملکرد ( مستند) به ستاد جهت انعکاس به سازمان هواپیمایی و شرکت ها جهت اقدامات بعدی در اولویت فرودگاه ایلام قرار دارد
انتهاي پیام
- انعکاس ایلام
- کد خبر 11853
- بدون نظر
- پرینت
- انتشار در ۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۰۹:۱۲