به گزارش خبرنگار پایگاه خبری انعکاس ایلام؛ محمود کشاورز افزود: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواستها و انتظارات مردمی، از ابتدای سالجاری تاکنون، هر هفته یکبار برنامه دیدار ملاقات مردمی بصورت حضوری داشته است.
کشاورز با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش های نظام و خدمت رسانی را فراهم میآورد، تصریح کرد: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، به مراجعین خدماترسانی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، گفت: درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعهکنندگان باز است و به مشکلات آنان بصورت آنی رسیدگی میشود.
کشاورز با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم اربابرجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست های آنان، علاوه بر برگزاری برنامههای منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان (crm) و نیز برپایی میزخدمت در کلیه ادارات گاز در ستاد و شهرستانها و نمازجمعه، سامانه سامد استانداری ایلام، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستان ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت میکند.
وی با بیان اینکه در این دیدارها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژهای شده است، تصریح کرد: در ابتدای سالجاری تاکنون ۹۵ نفر بصورت حضوری دیدار چهره به چهره انجام شده که از این تعداد ۸۱ نفر از طریق مشاوره و راهنمایی و ۱۴ نفر نیز با پاسخ مثبت اقدام شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق ۵ درگاه غیرحضوری در جهت خدمترسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است، تصریح کرد: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسنخلق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف میکنند.
- نویسنده: فریبا میرزایی
- انعکاس ایلام
- کد خبر 14602
- بدون نظر
- پرینت
- انتشار در ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ۱۳:۰۸