شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پرشور است

به گزارش انعکاس ایلام، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، روز جمعه ۱۱ اسفندماه در جریان بازدید از فرمانداری ایلام و مرکز حوزه‌ی انتخابیه‌ شمال استان، گفت: امروز در جریان این بازدید شاهد تلاش عوامل برگزاری و هیات اجرایی انتخابات هستیم که در این محل صندوق آرا، تعرفه و دستگاه‌های احراز هویت توزیع خواهند کرد.
وی افزود: با انسجام و هماهنگی همه‌ی عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات هیچ‌گونه مشکلی برای برگزاری انتخابات فردا نخواهیم داشت و استان ایلام مهیای انتخاباتی باشکوه و پُرشور است‌.
نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام، ادامه داد: فردا مردم سلحشور و ولایتمدار ایلام، خالق حماسه‌ای دیگر خواهند شد و بار دیگر به صورت پرشور در پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.
بهرام‌نیا با قدردانی از همه‌ی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان، خاطرنشان کرد: از همه‌ی کسانی که در فرآیند برگزاری انتخابات تلاش کردند و با شور و شوق پای‌کار بودند تشکر می‌کنم. در انتخابات پیش‌رو وزارت کشور «تسهیل‌گر» است.
وی تصریح کرد: مردم با شُور و شُعور در این انتخابات حضور خواهند شد و حماسه‌ای دیگر را خلق می‌کنند که گویای بلوغ سیاسی مردم است‌.
استاندار ایلام اظهار داشت: انتخابات یک اصل بسیار مهم است که مردم استان ایلام فردا با حضور پرشور خود در انتخابات، بلوغ سیاسی و ولایت‌مداری خود را به رخ‌ جهانیان خواهند کشاند.
  • نویسنده: فریبا میرزایی 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری