شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » معرفی ۳۰ جوان برتر در استان ایلام

به گزارش انعکاس ایلام، محمدرضا تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه در آئین تقدیر از جوانان برتر استان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین، گفت: امسال از ۳۰ بهمن تا ۶ اسفندماه، به‌عنوان هفته جوان نام‌گذاری شده و قرار براین شد، این مراسم تجلیل در هفته جوان برگزار شود که بنا به دلایلی این برنامه به امروز ۱۴ اسفندماه موکول شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها جشنواره جوان برتر ایران زمین با شعار «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» است که از چندماه قبل مقدمات برگزاری آن را فراهم کردیم.

معاون امور جوانان استان با بیان اینکه در این جشنواره جوانان برتر استان معرفی می‌شوند، ادامه داد: به منظور شناسایی جوانان برتر استان طبق دستورالعملی که از مرکز به استان ارسال شده بود، مکاتباتی را با تعدادی از دستگاه‌های اجرایی داشتیم.

تردست خاطرنشان کرد: با حدود ۲۵ دستگاه مکاتبه کردیم تا جوانان برتر حوزه خود را در ۱۰ حوزه و محور تخصصی شامل قرآن و خادم اهل‌بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، ورزش، کارآفرینی، دانش بنیان، کنش‌گر فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فعال اجتماعی و فعال جهادی به ما معرفی کنند.

وی تصریح کرد: حدود ۱۵۷ جوان ۱۸ تا ۳۵ ساله توسط این دستگاه‌ها به ما معرفی شدند که در مرحله اول توسط داورانی در استان مورد داوری قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در مرحله نهایی از بین این تعداد، ۳۰ جوان (برای هر موضوع تخصصی ۳ نفر) به عنوان جوانان برتر استان انتخاب شدند که امروز (دوشنبه ۱۴ اسفندماه) معرفی و از آنها تجلیل به عمل آمد.

معاون امور جوانان استان در ادامه با بیان اینکه سال آینده شیوه انتخاب جوان برتر متفاوت از امسال خواهد بود، اعلام کرد: سامانه‌ای به این منظور طراحی شده و سال آینده طی یک فراخوان عمومی همه جوانان علاقمند می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در این سامانه ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از ۳۰ جوان به عنوان جوانان برتر استان در ۱۰ حوزه و محور تخصصی تجلیل شد.

  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری