شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » آغاز رقابت برای انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه در ایلام

به گزارش انعکاس ایلام؛ مهناز همتی با اشاره به ابلاغ فرآیند واحد تولیدی نمونه، گفت: فرم‌های مربوط به انتخاب واحد تولیدی استاندارد نمونه در سایت اداره کل استاندارد ایلام قابل دسترس است و همه مدیران واحد‌های تولیدی و خدماتی امکان تکمیل این فرم‌ها و ثبت درخواست خود اقدام کنند.

وی افزود: واحد‌های تولیدی و خدماتی دارای مجوز فعال در استان ایلام که محصولات مشمول استاندارد اجباری، تولید یا خدمات مشمول استاندارد و گواهی استاندارد داشته باشند، امکان شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه را دارند.

همتی عنوان کرد: واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در این فرآیند باید واجد شرایطی باشند که داشتن گواهی استاندارد و نداشتن هیچگونه مغایرتی با شاخص‌های استاندارد در محصولات تولیدی، طی سال گذشته از جمله این شرایط است.

مدیر کل استاندارد ایلام در ادامه گفت: علاوه بر رعایت کیفیت که از مهمترین مؤلفه‌های ارزیابی واحد‌های متقاضی است، سایر اقدامات موثر بر تداوم و ارتقا کیفیت، نظیر برگزاری دوره‌های آموزشی و تداوم برنامه استقرار سیستم کنترل کیفیت در خط تولید و نوسازی ماشین‌آلات، نوآوری و افزایش کیفیت محصولات و همچنین صادرات محصول و رضایت مشتریان از فاکتور‌های اثرگذار در انتخاب واحد نمونه است.

همتی در پایان از رسانه ها به عنوان اهرم و بازوی توانمند سازمان یاد کرد و گفت: امیدواریم با پوشش و انعکاس اخبار استاندارد گامی مهم در اشاعه و ترویج خدمت تحولی سازمان ملی استاندارد در دولت سیزدهم برداشته شود.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری