شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » اجرای طرح برون سپاری در استان ایلام

به گزارش انعکاس ایلام؛ امین دوست محمدی با بیان اینکه اولویت کنونی نظام اداری کشور به سمت کوچک سازی و برون سپاری خدمات به بخش خصوصی است،اظهار کرد: اصلاح نظام اداری نیازمند واگذاری و برون سپاری خدمات اداری به بخش خصوصی است.

وی افزود:۲ اولویت اساسی در دستور کار است، یکی برون سپاری خدمات اداری به بخش غیردولتی و دیگری واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی (مشارکتی) است.

دوست محمدی تاکید کرد: در ۱۷ دستگاه اجرایی بیش از ۳۱۳ نوع خدمت قابلیت واگذاری به بخش خصوصی دارد، الان ۱۱۲ نوع خدمت واگذار شده است، از همین محل ۱۸۵ نفر کاهش نیروی انسانی وجود داشته و ۴۸ میلیارد تومان کاهش هزینه به وجود آمده است.

وی افزود: در صورت واگذاری طرح‌های نیمه تمام عمرانی دستگاه‌های اجرایی به بخش خصوصی، به میزان اعتبارات و به همان نسبت، به دیگر پروژه‌های همان دستگاه اجرایی تزریق می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی در راستای برون سپاری خدمات حرکت کنند، این شاخص به عنوان یکی از ارزیابی مدیران استان قرار خواهد گرفت.

تقویت منابع- انضباط مالی- و شفافیت از اهداف اصلی اصلاح ساختار بودجه است و در همین حال و در راستای کاهش هزینه‌ها بر اساس ماده ۲۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی – دولت مجاز است نسبت به تکمیل طرح‌های نیمه تمام از طریق بخش خصوصی اقدام کند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری