شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » اولین واحدهای تولیدی در ناحیه صنفی تخصصی ایلام آماده بهره برداری است

به گزارش انعکاس ایلام؛ موسی حاتمی امروز چهارشنبه با بیان اینکه همه زیرساخت‌های مورد نیاز در ناحیه صنفی ایلام ایجاد شده و زمینه برای حضور صنوف آلاینده فراهم است، اظهار داشت: دو واحد تولیدی از صنف جوشکاری با دریافت پایان کار ساختمانی آماده به مرحله تولید رسیده‌اند.

وی افزود: با پیگیری‌‎های انجام شده و رفع مشکلات زیرساختی در سال گذشته، ۵۰ فقره پروانه ساخت و ساز در این ناحیه صادر و ۸۰ واحد صنفی زمین خود را تحویل گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: در این ناحیه زیرساخت‌های آب، برق، گاز و راه دسترسی با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تامین شده‌است.

حاتمی با اشاره به اینکه ۴۷۰ واحد صنفی در این ناحیه پیش‌بینی شده که از این تعداد تاکنون ۲۶۷ قرارداد منعقد شده است، تصریح کرد: واحدهایی از صنف‌های جوشکاری، کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره upvc، درودگر(نجار،mdf) در ناحیه صنفی تخصصی ایلام مستقر می‌شوند.

وی بازگشت آرامش به شهر و زیبا سازی آن، روان سازی ترافیک، کاهش حجم مراجعات روزمره مردم به مرکز شهر و نقاط پر تردد، ایجاد کارگاه‌های تخصصی، تسهیل در کسب و کار و توجه جدی و زیربنایی به بهداشت عمومی، صنفی و اجتماعی از مهمترین مزایای انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک‌ها و نواحی صنفی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان اظهار داشت: ناحیه صنفی ایلام به مساحت ۱۳ هکتار به بهره‌برداری رسیده که هفت هکتار آن زمین صنفی و قابل واگذاری می‌باشد و از این میزان، ۴.۵ هکتار به متقاضیان واگذار شده است.

 

نویسنده : فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری