شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » برندسازی محصولات عشایر ایلام برای نخستین بار

به گزارش انعکاس ایلام، محمدجواد خانزادی اظهار کرد: در این نمایشگاه جامعه عشایری استان ایلام با یک سیاه چادر و یک غرفه به معرفی و عرضه محصولات تولیدی خود در زمینه های مختلف می پردازند.

وی یادآور شد: استان ایلام در حوزه صنایع دستی، سوغات محلی، خوراکی های بومی و سنتی، نواها و موسیقی های آیینی در این نمایشگاه شرکت کرده است.

خانزادی بیان کرد: انواع شیرینی و نان، نوشیدنی های محلی، گلیم، چیت، عسل، روغن، لبنیات و دیگر تولیدات خوراکی یا صنایع دستی عشایری در این نمایشگاه عرضه می شود.

سرپرست امور عشایری استان ایلام افزود: اجرای موسیقی و برنامه های آیینی محلی با سازهای سنتی از دیگر برنامه های غرفه استان ایلام است.

خانزادی تاکید کرد: در این نمایشگاه تمام محصولات تولیدی با برند عشایر استان عرضه می شود تا بازدیدکنندگان از طریق این برندها با محصولات استان ایلام بیشتر آشنا شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه های استان در پنجمین نمایشگاه ملی روستا و عشایر معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه عشایری استان به سرمایه گذاران است.

خانزادی خاطرنشان کرد: بازاریابی و فروش، برندسازی و بسته بندی شکیل محصولات عشایری و جذب سرمایه گذار به عنوان حلقه های مفقوده اقتصاد عشایر استان ایلام به شمار می رود که با شرکت در نمایشگاه های مختلف این حوزه ها تقویت می شود.

  • نویسنده؛ فریبا میرزایی 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری