وی افزود: از جمله فعالیت های این حسینیه، سخنرانی، برگزاری نماز های جماعت، هر وعده نماز حداقل پنج بار و نماز های صبح تا سیزده بار بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در ادامه مهمترین فعالیت مستمر مبلغین در حسینیه اربعین را حضور در اتوبوس های حامل زائران عنوان کرد.

حجت الاسلام نجفی بیان داشت: انجام برنامه های تبلیغی تربیت و آموزش راویان فرهنگی اربعین از دیگر فعالیت هایی بود که پیش از آغاز اربعین برنامه ریزی و اجرا شد و تعدادی از افراد آموزش دیده فعالیت های رسانه ای، فرهنگی خود را در ایام اربعین به بهترین نحو انجام دادند، تولیدات راویان فرهنگی در رسانه ها و حتی سیمای مرکز استان به نمایش در آمد.

وی افزود: فضا سازی اربعین،  نصب ۱۲۰بنر از پل زائر تا پایانه مرزی مهران، نصب بنر بر روی ۷۵بیلبورد با کمک شرکت های تجاری، دیوار نویسی و کوه نویسی با همکاری سپاه و بنیاد شهید از دیگر اقدامات مهم انجام شده تبلیغات اسلامی ایلام در حوزه فضاسازی در ایام اربعین است.

رئیس کمیته فرهنگی، آموزشی اربعین ایلام یادآور شد: در جهت تداوم فعالیت ها،  بیش از ۷۰ بیت الحسین(ع) در مهران با همت امام جمعه این شهرستان شناسایی و ساماندهی شدند.

نویسنده؛ فریبا میرزایی