شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » برگزاری همایش یاوران وقف در ایلام

به گزارش انعکاس ایلام؛ حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته وحدت و هفته وقف گفت: خبرنگاران به‌عنوان یاوران فرهنگی در ایام اربعین مانند سال‌های گذشته یاریگر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام بوده اند.

وی افزود: اگر اطلاع رسانی به موقع خبرنگاران در این ایام نبود همایش بزرگ اربعین به این خوبی برگزار نمی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام ادامه داد: در این ایام رضایتمندی زائران گرامی از اهداف این اداره کل بود که خوشبختانه این امر محقق شد.

حجت السلام عزیزی با بیان اینکه تعداد ۵ استان اصفهان، سمنان، گلستان، خراسان شمالی و گیلان به عنوان استان‌های معین استان ایلام را در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی یاریگر بودند گفت: همچنین تعداد ۳۱مبلغ در مواکب مستقر در این استان به زائران عزیز خدمات فرهنگی ارائه نمودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرز بین‌المللی مهران به عنوان یکی از مرزهای مهم در تردد زائرین ابا عبدالله (ع) بود که بیش از ۵٠درصد زائران از این مرز تردد نمودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تببین برنامه های هفته وقف پرداخت و گفت: برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بقاع متبرکه، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار مدیر کل و کارکنان اداره کل با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از جمله برنامه های پیش بینی شده این ایام است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: همچنین در راستای تجلیل از واقفان و تقدیر از منتخبین مسابقات مرحله استانی قرآن کریم در روز یک شنبه هفته آینده همایش یاوران وقف
برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت:اختتامیه جشنواره استانی سلاله(ویژه بقاع متبرکه) و تقدیر از برندگان استانی، نشست شورای وقف و سلامت (دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان)،اجرای طرح «قرار دوازدهم » پویش جمع آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان در جوار بقاع متبرکه و همچنین آیین غبار روبی امامزادگان و بقاع متبرکه از دیگر برنامه هایی است که در این هفته اجرا شده و یا خواهند شد.

  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری