شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » تامین آب پایدار روستای سمانه در شهرستان دهلران

محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، ظهر شنبه یکم اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس ایلام، گفت: در راستای پیگیری مشکل تامین آب پایدار برای روستای سمانه شهرستان دهلران که توسط امام جمعه دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان مطرح شد، پیگیری اجرای پروژه آبرسانی شامل حفر، تجهیز چاه و ایجاد شبکه آب شرب پایدار و بهداشتی در دورافتاده‌ترین روستای بخش دشت عباس شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به اینکه اهالی این روستا سالیان متمادی به دلیل نقص فنی چاه با بحران و تنش آبی مواجه بودند، با تجهیز این چاه با همکاری سپاه ناحیه دهلران و شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام، مشکل آب شرب اهالی این روستا رفع شد.

مدیرعامل آبفای استان، ادامه داد: در روستای مذکور قبلاً ۱۰ کیلومتر خط انتقال و ۴ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده بود که با تجهیز چاه، پس از ۲۵ سال مشکل تامین آب پایدار این روستا با جمعیتی نزدیک ۲۰۰ نفر مرتفع شد.

محمدی از تلاش شرکت تعاونی قدر رزمندگان ایلام مستقر در روستای سمانه و سپاه ناحیه دهلران که کار عیب‌یابی، شیر هواگذاری، نصب، لایروبی، ایر شوک و گرانول‌ریزی چاه آب شرب سمانه را انجام دادند، تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت بی‌منت افتخار مجموعه آبفای استان است که تلاش می‌کنیم در این راستا خدماتی در خور شان مردم استان ارائه کنیم.

 

  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری