شما اینجا هستید

ویژه خبری » تنها رصدخانه استان ایلام احیا می شود
گروه : ویژه خبری

به گزارش انعکاس ایلام؛ امين دوست محمدي در بازديد از مركز نجوم كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان، هدف از اين بازديد را، راه اندازي مجدد اين مركز و تخصيص اعتبار لازم به جهت تعمير و تجهيز آن بيان كرد .

و ی افزود: متأسفانه مركز نجوم كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان به دليل نياز به تعمير و تجهيز به مدت ۱۵ سال تعطيل بوده است.

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي ایلام با تأكيد بر اينكه يكي از حلقه هاي مفقوده در بين قشر كودك و نوجوان كمبود همين مراكز علمي است، اضافه كرد: تبلور اصول علمي مي تواند ساختار ما را در زمينه هاي علمي، فناوري و نوآوري در سطح جهاني ارتقاء دهد و اميد است با راه اندازي اين مركز گام موثري در زمينه دانش بنيان كردن استان برداريم.

دوست محمدی با بيان اينكه براي تعمير و تجهيز اين مركز اعتباري بالغ بر ۲ ميليارد و دويست ميليون تومان در نظر گرفته شد، تصريح كرد: با پيگيري مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، تعامل شد تا با طرح موضوع در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان از محل اعتبارات عمراني براي راه اندازي اين مركز مبلغ مورد نياز تخصيص داده شود.

وی خاطرنشان كرد: در زمينه تعمير مركز نجوم به ۷۰۰ ميليون تومان اعتبار نياز است كه از اين ميزان ۵۰۰ ميليون تومان آن تخصيص داده شده و ۲۰۰ ميليون تومان ديگر نيز در تخصيص هاي بعدي تامين مي شود.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری