شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » توزیع ۴۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان ایلام در روز عید غدیر

به گزارش انعکاس ایلام، ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد خمینی استان ایلام با حضور در یکی از آشپزخانه‌های تهیه و بسته‌بندی غذا جهت نیازمندان این نهاد و در گفت‌وگو با تعدادی از خبرنگاران گفت: بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۲۵۰۰ سبد معیشتی در بین نیازمندان استان به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت توزیع شد و تهیه و توزیع این اقلام خوراکی با همکاری کمیته امداد استان و شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری، موسسات خیریه و افراد خیر و نیکوکار صورت گرفته و در حال انجام است.

وی افزود: در سطح استان تعداد ۲۵ آشپزخانه پخت غذا جهت تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان تدارک دیده شده و فعالیت خود را از عید قربان آغاز کرده و تا عید غدیر استمرار داده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان، ادامه داد: در طول دهه امامات و ولایت تعداد ۷۶ پایگاه در مراکز کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و تعدادی از موسسات خیریه در زمینه دریافت نذورات قربانی و دیگر کمک های مردم نوع دوست استان در این مناسبت‌ها فعالیت داشته‌اند.

مرادی پویانی خاطرنشان کرد: امروز نیز به مناسبت عید غدیر با مشارکت مرکز نیکوکاری ابوتراب تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم تهیه و تدارک دیده شده است که توسط مددکاران کمیته امداد بین نیازمندان شهرستان ایلام توزیع می‌شوند.

  • نویسنده: فریبا میرزایی

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری