به گزارش انعکاس ایلام؛ علی نادری در دیدار با فرماندار شهرستان ایلام اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان، حفظ وضعیت اشتغال موجود در جامعه است که با همکاری صاحبان صنایع، این مهم محقق شده و امروز با ایجاد و راه اندازی واحدهای جدید، به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی جدید هستیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم افزود: تکیه بر جهش تولیدات داخلی با تکیه بر سرمایه گذاری بخش خصوصی میسر است و علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام در خصوص ناحیه صنفی صنعتی خدماتی اظهار داشت: توسعه کیفی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مهمترین اولویت در زمینه اجرای طرح های عمرانی است که با تکمیل زیر ساختها و امکانات زیر بنایی در این ناحیه و راه اندازی، شاهد انتقال صنوف آلاینده به این ناحیه و ارتقاء بافت شهری مرکز ایلام و توسعه صنعتی استان خواهیم بود.

نادری تصریح کرد: تولید کننده  برای ادامه فعالیت خود، باید به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود.

فرماندار شهرستان ایلام نیز در این دیدار بر ضرورت حمایت همه جانبه از شرکت شهرک های صنعتی تاکید کرد و آن را یک محرک قوی برای استقبال بیشتر فعالان حوزه اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان برای مشارکت بیشتر عنوان کرد.

عبدالصاحب نادری افزود: شهرستان ایلام به لحاظ ساختار اقتصادی از مزیت های فراوانی از جمله دسترسی بهتر به تمرکز امکانات و جمعیت بالا برخوردار است که هر یک از این مزیت ها می تواند شرایط مناسبی برای صنایع مختلف و تولید کنندگان فراهم کرده و آنان را در امر تولید موفق تر از سایر مناطق کند.

 

  • نویسنده : فریبا میرزایی