سید شهاب الدین نبی پور در این دیدار گفت: این دو شهید ارزشمند در حین ماموریت اداری در جنگ نابرابر با رژیم بعثی جان خود را تقدیم کشور عزیز و انقلاب اسلامی نمودند و ما برخود واجب می دانیم جایگاه ایشان را ارج بداریم.

وی عنوان کرد: مخابرات منطقه ایلام به پاس حرمت شهدای مخابرات ساختمان مخابرات شهر مهران به نام شهید نریمانی و ساختمان مخابرات شهر سرابله نیز به نام شهید رضاییان نامگذاری شده است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام در ادامه از توجه مدیران ارشد مخابرات بخصوص سلطانی مدیر عامل محترم مخابرات ایران به خانواده های شهدا و ایثارگر مخابراتی قدردانی و تشکر نمودند.

مشاور مدیر عامل مخابرات ایران در امور ایثارگران با اشاره به بیان اینکه مدیر عامل توجه ویژه ای به خانواده های شهدا و ایثارگر دارد گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و قشر شهدا و ایثارگر مخابراتی سرمایه های ارزشمند شرکت هستند.

لازم به ذکر است؛ در این دیدار دکتر مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت مخابرات ایران، زنگی اهرمی مشاور مدیرعامل مخابرات ایران در امور ایثارگران، حجت الاسلام والمسلمین بسطامی امام جماعت مخابرات منطقه ایلام و همچنین مدیر مخابرات منطقه ایلام به اتفاق معاون وی و رییس اداره حراست مخابرات استان و نمایندگان امور خواهران در مخابرات استان حضور داشتند.

در پایان این دیدار از خانواده شهدا به رسم یادبود با تقدیم لوح، تقدیر مادی و معنوی بعمل آمد.

 

  • نویسنده : فریبا میرزایی