شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » راه اندازی هشت سامانه جدید بازرسی در کشور

به گزارش انعکاس ایلام؛ احمد رحمانیان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه سامانه ۱۲۶ برای گزارش‌های مردمی و پاسخگویی به صورت برخط فعال است، ادامه داد: هشت سامانه جدید بازرسی در سال گذشته راه اندازی شد و امسال سامانه‌های جدید دیگری در دست تدوین و طراحی است.

وی افزود: نظارت الکترونیکی، رویکرد جدید سازمان بازرسی کل کشور است که در این راستا باید بستر‌ها و زیرساخت‌های الکترونیکی نیز فراهم شود تا باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش بازخورد‌ها شود.

قائم مقام سازمان بازرسی کشور تاکید کرد: احصا، پیگیری و نظارت بر وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های مهم سازمان بازرسی کل کشور بوده است که در این زمینه شرح خدمات محوله و اقدامات انجام گرفته، تخلفات، ترک فعل و سایر عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته است.

رحمانیان ابراز کرد: ۱۳۲ مساله مهم کشور از بین ۲ هزار مساله در گروه‌های تخصصی جمع آوری و احصا شده و از یک هزار بحث در سطح کلان کشور ۲۱۲ مورد در مسائل مختلف مورد تاکید قرار گرفته که بیش از ۶۰ درصد این موارد در سال جاری و سال گذشته توسط سازمان بازرسی در حال پیگیری است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با اشاره به نقش مهم سازمان بازرسی در سالم سازی دستگاه‌های اجرایی و اداری ،اظهار کرد: یکی از راه‌های جلوگیری از تخلفات اداری دقت نظر در انتخاب مدیران و مسوولان دستگاه‌ها و بازرسان است و بدون شک در یک مدیر یا بازرس متعهد و اخلاق مدار تطمیع یا تهدید تاثیر ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود: فعالیت‌ها و کار‌های سازمان بازرسی گاهی تنش زا است که در این جایگاه باید یک فرد توانمند و متعهد در مسند بازرسی قرار بگیرد تا قانون درست نظارت و اجرایی شود.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری