به گزارش خبرنگار انعکاس ایلام؛ سید شهاب الدین نبی پور ظهر چهارشنبه در آیین اجرای نماز وحدت به مناسبت هفته بسیج با شعار روشن‌گری، بصیرت افزایی، جهاد تبیین که برای دومین بار به میزبانی مخابرات منطقه ایلام برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این آیین معنوی به رسم نمازهای وحدت در دهه اول انقلاب و به جهت ایجاد همدلی و احیای شعائر اسلامی و انقلابی در بین مردم و کارکنان است.

وی افزود: بنده به عنوان یک بسیجی افتخار دارم در مجموعه‌ای مشغول فعالیت هستم که اکثر همکارانم بسیجی عضو فعال و یا عادی هستند، و تفکر مهم بسیجی در زندگی و کارها همواره سرلوحه این افراد قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: طی یک سال گذشته شاخص‌های مخابرات منطقه ایلام در سطح کشور رو به بهبود است. این مهم در ایام اربعین امسال در کنار افرادی که افتخار خادمی حسینی را داشتند به خوبی نشان داده شد.

نبی پور عنوان کرد: خوشبختانه در این ایام با فعالیت جهادی و بسیجی یک ارتباط با کیفیت و پایدار در مهران و استان برقرار شد، به طوری که در اوج پیک ترافیک ارتباطی بستر بهره مندی بیش از ۵۰۰ هزار ارتباط مشترک بصورت همزمان از خدمات همراه اول فراهم شد، که توانایی حدودا ۵۲ درصد ترافیک بیشتر را هم داشت.

وی اضافه کرد: همکاران ما در ایام اربعین با ارائه خدمات به موقع ثابت کردند با روحیه بسیجی و انقلابی و علی رغم امکانات و اعتبارات محدود می‌توانند همواره خدمات‌رسان به مشترکین باشند.

  • نویسنده : فریبا میرزایی