شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » لزوم تدوين برنامه هاي هدفمند با تاکيد بر کاهش ميزان تصادفات

سردار “جمال سلماني” در گفت و گو با خبرنگار انعکاس ایلام، اظهار داشت: مشارکت مردم و افزايش قانون پذيري و پايبندي به قوانين و مقررات از مهمترين عوامل موثر در کاهش تخلفات رانندگي و به تبع آن تصادفات است.

وي وسايل نقليه ايمن را از ديگرعوامل موثر بر ايمني ترافيک دانست و اضافه کرد: افزايش دانش تخصصي کارکنان و هوشمندسازي پليس ،با استفاده از تجهيزات و ابزارهاي نوين و مکانيزه در کنترل تخلفات رانندگي يکي از سياست هاي مهم اجرايي پليس در راستاي کنترل تخلفات رانندگي است.

سردار سلماني با اشاره به اينکه احترام به قانون بايستي بعنوان يک فرهنگ در جامعه نهادينه شود تصريح کرد: عمل به قانون از سوي مردم مي تواند در جهت نظم بخشي و انضباط اجتماعي جامعه بسيار موثر بوده و زمينه هاي رشد و تعالي را براي جامعه به ارمغان بياورد.

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه معدود رانندگاني هستند که عمداً يا سهواً مرتکب تخلفات رانندگي مي شوند که باعث به خطر افتادن جان خود و سايرين ميشوند، تصريح کرد:تلفات جاني، صدمات جسمي، رفتارهاي اجتماعي، خسارات مالي و زمان هاي از دست رفته از جمله تبعات تلخ حوادث ترافيکي است.

سردار سلماني در بخش پاياني سخنانش به برنامه هاي پليس در راستاي ارتقاء سطح آگاهي هاي عمومي رانندگان پرداخت و گفت: آگاهي بخشي از طريق آموزش و اطلاع رساني و استفاده از ظرفيت مشارکت هاي مردمي در کنترل تخلفات رانندگي از برنامه هايي است که به دنبال آن هستيم.

 

  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری