شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » لزوم حمایت افراد خیر از مددجویان بهزیستی

به گزارش انعکاس ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: همه افراد جامعه باید با وضعیت زندگی مددجویان بهزیستی آشنا شوند و این سازمان باید از ظرفیت خیرین در سطح جامعه برای کمک و یاری رساندن به مددجویان بهره گیری کند، نهادهایی چون کمیته امداد نیز برای کمک به زندگی جامعه هدف بهزیستی ورود کنند.

وی بر تقویت زیرساخت‌های خدماتی بهزیستی به مددجویان این سازمان تاکید کرد و افزود: بهزیستی تعداد زیادی از مددجویان از جمله معلولان را حمایت می‌کند و افراد خیر با آشنایی از شرایط معلولین، یارگیر آن‌ها باشند.

محمدعلی قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار، گفت: هدف از سفر امروز دیدار با مددجویان استان و همچنین پیگیری موضوع ظرفیت‌سازی اجتماعی ابلاغی از سوی وزیر کشور به استانداران است.

وی افزود: مردمی بودن و حضور در بین جوامع هدف از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم و تأسی از سفرهای مردمی رئیس جمهور شهید و گرامیداشت یاد اوست.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: در این سفرها موضوع تکافل اجتماعی از سوی بهزیستی تا پایان دولت سیزدهم در استان‌های مختلف کشور ادامه دارد، و همه مسئولان دولت سیزدهم به ویژه این سازمان، با حضور در بین مردم با ادامه دادن راه رئیس جمهور شهید، جهت رفع نیازهای مردم در بین آن‌ها حضور می‌یابند.

قادری به ملاقات‌های مردمی در مساجد اشاره و خاطرنشان کرد: این ملاقات‌ها به منظور درخواست افراد بدون واسطه با مقامات مسئول انجام می‌پذیرد و یک سازه پربرکت محسوب می‌شود.

به گزارش انعکاس ایلام؛ برنامه ملاقات مردمی امروز در استان ایلام در قالب ادامه اجرای طرح نشست صمیمی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف ۵۰۰ محله کم برخوردار کشور با محور پویش “چله خدمت” به یاد شهید جمهور بوده که در ۲شهرستان ایوان و چوار استان ایلام اجرا می‌شود.

همچنین امروز علاوه بر ایوان و چوار، میز ارتباطات مردمی همزمان در سایر شهرستان‌های استان برگزار و درخواست‌های مردمی از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور جمع‌آوری خواهد شد.

 

  • نویسنده: فریبا میرزایی 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری