به گزارش انعکاس ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین نجفی، روز یکشنبه در مراسم تجلیل از تیم های برتر لیگ قرآنی آینده سازان۲ که باحضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد اظهار داشت: ایلام پرچم دار برگزاری این مسابقات می باشد و این مهم اتفاق بزرگی برای استان می باشد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با محوریت مفاهیم قرآنی طراحی شده بود، افزود: لیگ قرآنی آینده سازان۲ امسال برای دومین بار و با حضور ۹۰۰ تیم برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: امسال افزایش تعداد شرکت کنندگان در این مسابقات، نشان از علاقمندی مردم به آموزه های دینی و مفاهیم قرآنی دارد.

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: برگزاری مسابقاتی از این دست موجب انس گرفتن جوانان و نوجوانان با این کتاب آسمانی می شود که خوشبختانه این مسیر با تحول مناسبی در ایلام آغاز و شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه لیگ قرآنی، بستری برای شکوفایی استعدادهای قرآنی و آموزش رقابت سالم است، ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از تجارب ایلام سعی دارد این مسابقات را در سایر استان های کشور اجرایی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام بیان داشت: لیگ قرآنی آینده سازان ۳ در اسفند ماه سال جاری که مصادف است با ماه مبارک رمضان در استان اجرا و برنامه ریزی های لازم در این راستا انجام شده است.

حجت الاسلام نجفی تاکید کرد: شیوه این مسابقات به صورت رقابتی، سنجشی و مشورتی خواهد بود.

در پایان این مراسم، از تیم های برتر لیگ قرآنی آینده سازان۲ شهرستان ایلام با اهدای لوح تقدیر شد.

 

  • نویسنده : فریبا میرزایی