شما اینجا هستید

ویژه خبری » نشست پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام به ریاست بهرام نیا استاندار ایلام برگزار شد
گروه : ویژه خبری
نویسنده : فرزاد شیرزاد

به گزارش انعکاس ایلام ، بهرام نیا استاندار ایلام در روز شنبه ۸ مهرماه ۱۴۰۲ در نشست پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط برگزارشد با عرض تبریک
هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم ص را محضر اقا امام زمان ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد مسلمین جهان بویژه حضار عزیز و هم استانی ها خطاب به مسئولان حاضر در این نشست گفت : با توجه به اخطار های هواشناسی یکی از موضوعات مهم و پیش رو ، پاکسازی معابر و رفع موانع احتمالی در مسیر آب راه ها هست.
وی گفت : دستگاه های ذیربط متوجه باشند که اگر فردا بعلت سیلاب ، اتفاقی برای کسی حادث شود ، مسئولان آنها مشمول ترک فعل شده و مجرم شناخته می شوند و مرور حوادث سال های گذشته در خوزستان را به آنان تاکید می کنم.

استاتدار ایلام در ادامه این نشست با تکید بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به مسئولیت معاون هماهنگی امور عمرانی‌ گفت : هیچ اولویتی اولا تر از بحث جلوگیری از سیلاب و عواقب ناشی از آن نیست. همه دستگاه های مشمول با اعلام موجودی ماشین آلات مرتبط باید حداقل ۵۰٪توان خود را همواره بصورت آماده باش برای مواقع ضرور که اعلام نیاز میشود ، پای کار بیاورد.

استاندار ایلام با انتقاد از اهمال کاری برخی دستگاه ها که در مدیریت پسماند و نخاله های ساختمانی آنچنانکه باید ، کارآمدی نداشته و مدعی برتر شدن ، بودند گفت : به عمل کار برآید به سخنوری نیست!
وی همچنین گفت : شهرداری از مردم عوارض می گیرد ولی خدماتی که ارائه می دهد در شآن مردم نیست .

بهرام نیا در پایان تاکید کرد که ؛ فرمانداران در شهرستان ها باید متناظر این نشست ، نشستی شهرستانی به جهت کاهش آسیب ها از سیل احتمالی با دستگاه های ذیربط ، تشکیل دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری