شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » نیاز انتقال خون ایلام به گروه‌های خونی منفی

لیلی عاصم‌آبادی مدیرکل انتقال خون استان ایلام، شامگاه دوشنبه ۳۰ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس ایلام، گفت: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی سال و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، حفظ ذخایر خونی بانک خون استان ایلام یک ضرورت است.

وی افزود: نیاز به همه گروه‌های خونی به ویژه گروه‌های خونی منفی همواره وجود دارد، لذا از شهروندان و اهدا کنندگان خون منفی خواهشمندیم در راستای نجات جان بیماران یاریگر ما باشند.
مدیر انتقال خون استان ایلام، ادامه داد: گروه خونی O- (منفی) دهنده عمومی است نیاز به این گروه خونی بیش از سایر گروه‌های خونی احساس می‌شود.
عاصم‌آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و کاهش چشمگیر مراجعات مردمی و از طرفی نیاز مستمر بیماران، به فرآورده‌های خونی از اقشار مختلف جامعه انتظار می‌رود که در این روزهای سرد با حضور گرم خود این بیماران نیازمند را یاری کنند.
وی در پایان تصریح کرد: فرآورده‌های خونی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و در نظر گرفتن نیاز روزانه بیماران دیالیزی، سرطانی، هموفیلی، زایمان مادران در اتاق عمل و تصادفات منجر به جرح مورد استفاده و مصرف قرار می‌گیرد، خوشبختانه با همراهی مردم نیاز خونی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان، با مدیریت انتقال خون ایلام به طور ۱۰۰ درصد تامین شده است.
  • نویسنده: فریبا میرزایی 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری