شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » پرداخت پاداش سوادآموزان قبول شده در کلاس های سوادآموزی

به گزارش انعکاس ایلام؛ بهروز حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری های متعدد به عمل آمده توسط ریاست سازمان نهضت سوادآموزی در سال گذشته مانند طرح موضوع مطالبات سوادآموزی در بیست و ششمین جلسه شورای عالی پشتیبانی سوادآموزی که آن هم پس از «۷ سال» با حضور معاون اول محترم رئیس جمهور و وزرای محترم دستگاه های اجرایی عضو برگزار گردید؛ بخشی از اعتبارات سازمان در پایان سال بابت تسویه بدهی (تشویق) درنظر گرفته شد.

وی افزود: مطابق تصویب نامه هیأت وزیران (سال ۱۳۹۳)، سازمان نهضت سوادآموزی موظف به پرداخت پاداش معادل «۲۰ درصد» از سرانه هزینه تمام شده از محل اعتبارات مصوب، به سوادآموزان قبول شده دوره سوادآموزی می باشد، اما اجرای این مصوبه از تاریخ ابلاغ برای یک سال اجرا شده بود. اجرای مصوبه از سال ۱۳۹۴(۸ سال) به علت عدم تامین اعتبار و کسری تخصیص، علی‌رغم تعهدات ایجاد شده؛ مسکوت مانده بود.

معاون سوادآموزی استان تصریح کرد: برای واریز این مبالغ نیاز به شماره شبای سوادآموزان و شماره همراهشان بود که با پیگیری های انجام شده و مساعدت بانک مرکزی این مسیر هموار شد. اجرای این مصوبه صرفاً برای سوادآموزان قبول شده گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال که در فاز اول پرداخت قبول شدگان سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ انجام شده است.

حیدری ادامه داد:  افرادی که شماره شبا نداشتند با مراجعه به واحدهای سوادآموزی شهرستان ها و مناطق امکان بررسی مدارک و درخواست تشویق برای آنها نیز فراهم است.

وی در پایان اضافه کرد: افرادی که برای سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پاداش قبولی خود را دریافت نکرده اند یا به هر دلیلی معترض می باشند؛ می توانند کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک نمایند. همچنین باقیمانده مطالبات سنوات قبل درصورت تأمین اعتبار از سال جاری به تدریج پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری