شما اینجا هستید

اجتماعی » پیشرفت۶۶ درصدی پروژه‌های آبرسانی استان ایلام
گروه : اجتماعی , سیاسی
نویسنده : معصومه بختی/خبرنگار

به گزارش انعکاس ایلام؛ پرویز ناصری روز جمعه در آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های حوزه آبرسانی شهر ایلام که با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری برگزار شد اظهار داشت: رویکردی مثبتی نسبت به پروژه‌ها در حوزه آب وجود دارد، در سطح کشور ۱۰ هزار روستا با ۳۰ هزار میلیارد اعتبار از طریق قرارگاه محرومیت زدایی در حال آبرسانی است.

وی افزود: برای این موضوع در قرار گاه استان ایلام به ریاست استاندار ایلام اقدامات خوبی آغاز شده است، در همین راستا ۱۲۸ روستا در قالب با همکاری بسیج سازندگی آبرسانی می‌شود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام گفت: با اقداماتی که در این دولت و با حمایت‌های آقای استاندار انجام شده است ۲۶ روستا در تابستان آبرسانی شده است. وی گفت: در حال حاضر برای اولین بار در استان ایلام با استفاده از ظرفیت خیرین ۴۰ روستا را طی یک تفاهم نامه قرار است آبرسانی صورت گیرد.

ناصری ادامه داد: قرار است خیرین ۶۳ کیلومتر لوله را در اختیار ما قرار دادند که تاکنون ۵۰ کیلومتر این لوله‌ها را در انبار آب و فاضلاب دپو شده و بزودی کار اجرایی این ۴۰ روستای فاقد آب را شروع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته کل مخازنی که در استان ایلام ساخته شده سه هزار مترمکعب بوده و امسال و در همین دولت با پیگیری آقای استاندار ۲۰ هزار متر مکعب مخزن ساخته شده است. وی افزود: ۱۰ هزار آن از طریق قرارداد و ۱۰ هزار از خود شرکت است.

انتهاي پیام/

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری