شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » پیش بینی ذبح یک هزار رأس دام قربانی برای توزیع در بین نیازمندان ایلام در روز عید قربان

به گزارش انعکاس ایلام؛ ناصر مرادی پویانی افزود: ذبح قربانی و توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان در عید قربان، امسال نیز با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مردم خیر و نیکوکار استان و با هدف تأمین بخشی از نیاز پروتئینی مردم نیازمند استان انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: سال گذشته نیز در عید سعید قربان حدود ۹۵۰ رأس دام قربانی با مشارکت مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در بین نیازمندان استان توزیع شد .
مدیرکل امداد استان ادامه داد: سال گذشته در روز عید سعید قربان علاه بر این تعداد دام ، ۶۶۰ کیلوگرم گوشت قرمز اهدایی مردم ،۵۲۰ سبد معیشتی و ۳ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد که ارزش این میزان خدمت صورت گرفته بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بوده است.
مرادی پویانی تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی قشر نیازمند از مردم خیر و نیکوکار استان درخواست داریم در قالب پویش نذر و قربانی از طریق اهداء نذورات خود به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا از طريق درگاههای مجازی (كد آني‌پرداخت: # ۱۰۸۴*۸۸۷۷*و يا شماره كارت: ۰۳۵۴_۵۰۰۳_۹۹۷۵_۶۰۳۷) نذورات خود در روز عید قربان را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این نهاد قرار دهند .

 

نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری