شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » چهارمین مانور عملیاتی “دفاع از مقر” در شرکت آب و فاضلاب استان ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار انعکاس ایلام؛ این مانور به ریاست هاشم امینی، مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به صورت ویدئو کنفرانس و با شعار یا فاطمه الزهرا و همزمان سرار کشور شروع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در حاشیه این مانور با تسلیت ایام فاطمیه گفت: در حوزه صیانت از اموال شرکت باید دقت و تلاش بیشتری شود که برگزاری این مانورها میزان آمادگی مجموعه آبفا در حراست از تاسیسات و امکانات را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

پرویز ناصری با تقدیر از عملکرد حراست شرکت آبفای استان اظهار داشت: سال گذشته و امسال شاهد کاهش سرقت از تاسیسات شرکت از جمله دریچه منهول ها فاضلاب بودیم و آبفای استان جز دستگاه هایی است که بیشترین صیانت را از اموال و امکانات خود دارد.

ناصری ضمن تشکر از شرکت کنندگان در اجرای مانور “دفاع از مقر” خاطرنشان ساخت: حفاظت و تامین امنیت تاسیسات آب آشامیدنی خط قرمز ما است و در این زمینه از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهیم کرد.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت نیز در این مراسم گفت: ارتقای سطح آگاهی عوامل حفاظت فیزیکی، نحوه بکارگیری سامانه های حفاظت الکترونیک در شرایط بحرانی و یا هر گونه خرابی، نحوه اطلاع رسانی و هماهنگی با واحدهای مربوطه و همچنین آمادگی و هماهنگی هر چه بیشتر عوامل درون و برون سازمانی از جمله اهداف برگزاری این مانور بوده است.

مشتاق ناصری افزود: در این مانور شاهد رصد خوب پرسنل حراست در مرکز سیستم پایش تصویری، تیم واکنش سریع و انجام اقدامات حفاظتی نگهبانان (بلافاصله بعد از مشاهده نفوذ افراد به داخل تاسیسات) بودیم که این سرعت عمل آمادگی بالای نیروها در مقابل رخدادهای احتمالی را نشان می‌دهد.

  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری