شما اینجا هستید

اجتماعی » کاهش تصادفات و پیشگیری از سرقت مستلزم همراهی مردم با پلیس است
گروه : اجتماعی

به گزارش انعکاس ایلام؛ سرهنگ” حسین نجفی “در یازدهمین جلسه قرارگاه نوروزی در جمع مسئولان انتظامی اظهار داشت: دو وظیفه اصلی پلیس بویژه در ایام نوروز پیشگیری از تصادفات و سرقت می باشد و پلیس تمام توان وامکانات خود را جهت این دو رسالت اصلی بکار خواهد گرفت.

وي افزود: مطالبه گری پلیس از سازمان ها و نهادهای متولی برای کاهش تصادفات و پیشگیری از سرقت در همه ایام خصوصا تعطیلات نوروز باید با جدیدت پیگیری و دنبال شود و باید کمک کرد تا مردم در آرامش خاطر باشند.

این مقام انتظامی بيان داشت: ارتقاء سطح دانش انتظامی و اجتماعی مردم، برای تامین امنیت و آرامش آنان در سطح جامعه همواره در دستور کار پلیس است و پلیس نیز برای پیشبرد این اهداف از تمامی ظرفیت های موجود استفاده خواهد کرد.

سرهنگ نجفی بیان کرد: ارتباط دوسویه و مستمر پليس با مردم، گره‌گشاي بسياري از مشکلات، معضلات و آسيب‌هاي اجتماعي و ترافيکی است.

وی با اشاره به اینکه اولين اشتباه حین رانندگي آخرين اشتباه است و می تواند آسيب ها و تلفات جبران ناپذيري را به بار آورد، تصريح كرد: صبر و حوصله هنگام رانندگي، پرهيز از هرگونه عجله و شتاب، پايبندي به قوانين و مقررات رانندگي و همكاري با مأموران پليس راه از اصول مهم یک رانندگي ايمن است كه بايد فرهنگ آن درجامعه بسط و گسترش يابد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پیشگیری و مقابله با سرقت در همه ایام در دستور کار جدی پلیس ایلام است تصریح کرد: این موضوع در تعطیلات نوروزی از اهمیت دو چندانی برخوردار است از این رو همه تلاش و تمهیدات خود را بکار بسته ایم تا بطور جد با این پدیده شوم مقابله و آمار وقوع را کاهش و کشفیات را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: همکاری مداوم دستگاه قضایی نقش مؤثری در راستای کنترل مجرمان سابقه دار و کاهش جرائم بویژه سرقت ها دارد از این رو کنترل جرائم و ايجاد ناامني رواني براي مجرمان و سارقان و تقويت احساس امنيت مطلوب در جامعه، از مهمترين و اصلي ترين اهداف پلیس می باشد.

سرهنگ نجفیابراز داشت: مهمترین مسئله در بحث پیشگیری از سرقت آگاه سازی مردم در نگهداری درست از مال و اموال خود است،بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم از جمله سرقت، از ناآگاهی و کم اطلاعی مردم نشأت می‌گیرد.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری