شما اینجا هستید

اجتماعی » ۱۵۰ پایگاه نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردم ایلام مستقر می شوند
نویسنده : معصومه بختی/خبرنگار

به گزارش انعکاس ایلام رضا طاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال با عنوان (هر روز عیدی دیگر است) برگزار و تمهیدات لازم برای برگزاری آن اندیشیده شده است.

وی افزود: همچنین همزمان با هفته احسان و نیکوکاری زنگ عاطفه ها در ۵۰۰ مدرسه نواخته می شود و پاکتهای جمع اوری کمک نقدی نیز بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام تاکید کرد: در همین راستا و با هدف مشارکت دانش آموزان و اولیاء آنها تعداد ۴۶ هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری بین دانش آموزان مدارس استان توضیح می شود.

طاهری بیان داشت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه کمک هایی که در هفته احسان در مدارس استان جمع آوری می شود، برای توزیع در بین نیازمندان همان مدارس در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

وی یادآور شد: با وجود اینکه جمع آوری کمک از طریق روش های گوناگون از اوایل اسفندماه آغاز شده ولی این برنامه ها با هدف مشارکت حداکثری مردم تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد ایلام خاطر نشان کرد: علاوه بر پایگاههای عمومی ثابت و سیار و مراکز نیکوکاری، مردم نوع دوست استان می توانند از طریق درگاههای الکترونیکی ، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۵۰۰۳۰۳۵۴ و همچنین کد دستوری *۸۸۷۵*۱*۰۸۴# کمک های خود را در اختیار نیازمندان استان قرار دهند.

۱۴ اسفندماه آغاز هفته احسان و نیکوکاری است.

انتهای پیام/

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری