شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » ۹۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس ایلام فعال است

ناصر مرادی‌پویانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، صبح دوشنبه ۱۴ اسفندماه در گفت‌وگو با خبرنگار انعکاس ایلام، گفت: ۴۵۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان ایلام در راستای جذب کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال فعال هستند.
وی افزود: در سطح مدارس نیز ۹۰۰ پایگاه فعال هستند که پاکات بین دانش‌آموزان توزیع شده است و تا آخر هفته نیز این کمک‌ها جمع آوری می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام استان، ادامه داد: ارتباط‌گیری با خیرین و اصناف و دیدار چهره به چهره نیز در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی در حال اجرا است.
مرادی پویانی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های نماز جمعه از دیگر پایگاه‌های جذب کمک‌های مردمی است که این مهم روز جمعه در سراسر استان انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: ۲ درگاه الکترونیک شماره‌گیری کد دستوری # ۰۸۴*۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۰۳۵۴-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷ از دیگر راه‌های مشارکت در پویش عید همدلی است.
مدیرکل کمیته امداد استان اظهار داشت: سال گذشته ۲۲۲ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی از محل جشن نیکوکاری توسط نیکوکاران به کمیته‌امداد امام استان ایلام واصل شد و امیدواریم این مبلغ امسال افزایش یابد.
وی اضافه کرد: از این مبلغ سال گذشته ۴۵۰ میلیون توسط دانش‌آموزان و در سطح مدارس جمع‌آوری شده است.
مرادی پویانی اضافه کرد: مبالغی که در مدارس جمع‌آوری می‌شود، توسط اولیای مدارس که به عنوان متولی امر شناخته شده‌اند، بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.
وی در پایان گفت: پویش تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان با اولویت خانواده‌های دارای بیمار و دارای فرزندان ایتام با همکاری مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان ایلام برگزار می‌شود.
  • نویسنده: فریبا میرزایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری