شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » انجام بیش از ۸ هزار خدمت غیر حضوری در شرکت گاز ایلام

به گزارش انعکاس ایلام؛ محمود کشاورز روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: خدمات غیرحضوری این شرکت از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان‌(crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان، تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته، اپلیکیشن اندروید تلفن همراه، سیستم پیامکی و غیره انجام شده‌است.

وی افزود: این خدمات شامل انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جابجایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرایند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام، وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گذاری گاز، دریافت آخرین قبض و غیره بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به خدمات ارائه شده به مشترکین اشاره و تصریح کرد: از این تعداد خدمت ۲۱ ثبت شماره کنتور، ۱۰ مورد درخواست های پیامکی، ۳ هزارو ۹۳۴ مورد دریافت آخرین قبض، ۲۰ مورد شکایت تلفنی، ۱۱ مورد نصب و جابجایی علمک، ۲۳مورد تغییر شماره تماس، ۱۸ مورد نصب علمک روستایی، ۴۶ مورد نصب علمک شهری، ۴ هزارو ۶۴۲ پرداخت قبض آنلاین و … بوده است.

کشاورز افزود: انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین می‌شود.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکین به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری