شما اینجا هستید

آخرین اخبار سایت » پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه خط انتقال آب چاه های محسن آب به پایانه مرزی مهران

به گزارش انعکاس ایلام؛ امیر باقی با اشاره به ابعاد پروژه اجرای خط انتقال آب چاه های محسن آب به مخازن ذخیره شهر مهران و پایانه مرزی، اظهار داشت: با هدف افزایش ظرفیت انتقال آب شهر مهران و پایانه مرزی جهت خدمات رسانی بهتر و بیشتر و تداوم تامین آب در اربعین حسینی امسال، این پروژه با مبلغ پیمان بیش از ۲۴ میلیارد ریال تعریف شد که هم اکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی مدت اجرای پروژه را سه ماه برشمرد و افزود: این پروژه به طول ۳۵۰۰ متر خط انتقال فولادی به قطر ۵۰۰ میلی متر است که تا کنون نقشه برداری، پیاده کردن مسیر و حفاری کانال به طول ۳۵۰۰ متر، ریسه کردن لوله به طول ۳۰۰۰ متر،  جوشکاری لوله به طول تقریبی ۲۰۰۰ متر و  لوله گذاری بدون پوشش به طول تقریبی ۱۵۰۰ متر انجام پذیرفته است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی شده، امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات، این پروژه هر چه سریعتر به بهره برداری برسد تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران اربعین حسینی باشیم.

باقی در پایان ضمن دعوت از مردم به رعایت الگوی مصرف، خاطرنشان ساخت: مدیرعامل و مجموعه آبفا با تعریف و انجام پروژه های فراوان در کل استان، در راستای کاهش اثرات تنش آبی به صورت جهادی در حال ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

انعکاس ایلام | پایگاه تحلیلی خبری